shopping bag Shoppingbag
Items: 0 | Totaalprijs: € 00.00

KLANTENSERVICE

Mocht u vragen hebben over onze artikelen dan kunt een e-mail sturen naar info@alpineluxury.nl

 

VOORRAAD EN BESTELLINGEN

Bestellen:
Omdat wij unieke producten willen verkopen, kopen wij geen grote voorraden in. Van sommige producten hebben wij slechts enkele stuks op voorraad. Daarom kunnen wij op het moment dat u een artikel in het winkelmandje stopt niet garanderen dat het ook daadwerkelijk op voorraad is. Op het moment dat u overgaat tot betaling zal de voorraad van de gekozen artikelen gecheckt worden. Hier krijgt u dan ook gelijk bericht van.


BETALEN

Alle vermelde prijzen zijn inclusief 19% BTW en zijn exclusief verzendkosten.
Alle bestellingen bij alpineluxury.nl worden vooraf aan de levering betaald of contant betaald bij afhalen.

Betaal mogelijkheden:

iDEAL:
Met iDEAL kunt u veilig en gemakkelijk online betalen via uw eigen bankrekening.
Na het kiezen voor iDEAL en het selecteren van uw bank wordt u automatisch doorgeleid naar uw online rekening waar u het geld op vertrouwde manier overmaakt. iDEAL wordt ondersteund door ABN AMRO, ING Bank, Postbank, Rabobank en SNS. U vindt meer informatie over iDEAL  opwww.ideal.nl

Overboeking:
Wilt u liever niet online betalen dan kunt u ook  het bedrag overmaken naar onze bankrekening. Zodra de betaling bij ons binnen is, zullen wij de bestelling verzenden. Eventuele kosten voor een overboeking vanuit het buitenland, zijn voor rekening van de koper.

Contant betalen:
Mocht u de producten zelf komen afhalen op ons adres in Vessem, dan kunt u ter plekke contant betalen.


LEVEREN EN VERZENDEN

De kosten
De verzendkosten van de bestelde artikelen worden automatisch bij de bestelling van een artikel berekend. Voor een bestelling binnen Nederland wordt een standaard bedrag van € 5,95 in rekening gebracht.

De zending
Wij zullen uw bestelling na ontvangst van betaling binnen 3 werkdagen verzenden. 
De pakketten worden via TNT verzonden. Na aflevering bij TNT zullen wij een e-mail sturen met een verzendnummer waarmee u het pakket via www.trackandtrace.nl  kunt volgen.

Niet thuis?
In het geval dat een pakket niet kan worden aangeboden, laat TNT een bericht bij de klant achter. Deze heeft dan nog enkele weken de tijd om het pakket af te halen op een postkantoor in de buurt. Indien de periode waarin de klant het pakket af kan halen verstreken is, wordt het pakket automatisch teruggezonden naar alpineluxury.nl.  Wil de klant na deze periode het pakket nogmaals verstuurd hebben, worden er extra administratie- en verzendkosten in rekening gebracht welke vooruit betaald dienen te worden.


RETOURNEREN

Wij doen er alles aan om u een perfect product te leveren. Bent u desondanks niet tevreden over de bestelling, dan kunt u de artikelen binnen zeven dagen na ontvangst van de bestelling omruilen of retourneren. De artikelen dienen wel in originele staat aan ons te worden geretourneerd.

Als u gebruik wilt maken van de retourregeling dient u binnen zeven dagen na ontvangst van de bestelling een e-mail te sturen naar info@alpineluxury.nl. Vermeld hierin dat het om een (eventueel gedeeltelijke) retourzending gaat, aangevuld met de details van de artikelen die u hiervoor in de plaats wilt hebben. Als u uw geld terug wilt hebben, graag ook het rekeningnummer vermelden en de naam en woonplaats van de rekeninghouder. U dient de artikelen op eigen kosten te retourneren. Zodra alles bij ons binnen is, storten we binnen veertien dagen het geld terug.

Artikelen kunnen niet worden teruggenomen als:
- de zichttermijn van zeven dagen is verstreken.
- ze speciaal voor u op maat gemaakt zijn.
- ze gebruikssporen vertonen, gewassen, of verontreinigd zijn.

Het retouradres is:
Alpine Luxury

Mr. De la Courtstraat 34
5512AS Vessem
Nederland

Pakket zoek?
Geadviseerd wordt de artikelen verzekerd of aangetekend te verzenden.
Mocht een retour gezonden pakket niet afgeleverd worden bij het adres van Alpine Luxury en blijkt het vermist te zijn, dan ligt de verantwoording hiervoor bij de klant.